Interaktywne kioski jako jedno z narzędzi umocnienia lojalności klientów

021-1-orig

Dbałość o stałych klientów to dziś standard każdej nowoczesnej firmy. Jej integralną częścią są dziś również programy lojalnościowe.

Większość usługodawców publikuje zasady programu lojalnościowego na swojej stronie internetowej lub przy kasie. W ten sposób robiła to również sieć 15 hipermarketów Globus. Globus chciał jednak ułatwić swym klientom dostęp do programu, a w rezultacie zwiększyć skalę jego wykorzystania.

Globus jako pierwsza sieć hipermarketów w Republice Czeskiej udostępnił klientom swój Bonus Program bezpośrednio w punkcie sprzedaży, zapewniając im możliwość wydrukowania kuponów zniżkowych, które mogą być od razu wykorzystane przy zakupach.

Najbardziej odpowiednim rozwiązaniem okazał się w tym przypadku wybór kiosków interaktywnych z permanentnym dostępem do programu w każdym z hipermarketów w całym kraju.

Rdzeniem kiosku jest specjalny system Ki-Wi Kiosk który łączy urządzenie z własną aplikacją, a jednocześnie zdalnie monitoruje funkcjonowanie kiosków, czytników, kodów kreskowych i drukarek. Integracja aplikacji programu lojalnościowego Globus Bonus, stworzonego przez agencjęWunderman, objęta została integratorem oprogramowania Unicorn.

Kioski przydają się nie tylko klientom. Dział IT sieci Globus ma dzięki nim kompleksowy dostęp do stanu urządzenia i automatycznie generowanych powiadomień wysyłanych w razie konieczności wsparcia technicznego. Dział marketingu z kolei korzysta z możliwości nieskomplikowanego zdalnego zarządzania komunikatami reklamowymi, które wyświetlane są na kioskach w chwilach bezczynności.

Dzięki kioskom interaktywnym z aplikacją lojalnościową klienci sieci Globus otrzymują gratyfikacje za lojalność i częste zakupy, co ze strony sieci stanowi przejaw wdzięczności i szacunku.

Powrót do aktualności

W górę